tiistai 1. marraskuuta 2011

Uusi startti

Hei vaan kaikki!

Koska pääsen aivan liian harvoin emännän omassa blogissa esille, tahdoin saada ääneni kuuluviin ja perustaa oman blogin. (Minullahan oli aikaisemminkin blogi, mutta jostain syystä se jäi unholaan.)

Viimeiset kolme kuukautta olen viettänyt Asikkalassa Minnan hellässä huomassa opiskelemassa ajohevosen taitoja, sekä lomailemassa uusien kavereideni kanssa. Tällaisen rentouttavan reissaamisen jälkeen onkin sitten mukava palata takaisin arkeen.

Jouduin muuttamaan uudelle tallille, koska vanha koti on kuulemma remontissa. Eilinen meni paikkoja katsellessa, mutta tänään emäntä päätti pistää minut töihin. Kouluratsastustreenithän sillä oli mielessä. Oli oikeastaan aika kivaa päästä pitkästä aikaa oman ihmisen kanssa töihin. Sen kun tuntee niinkuin omat taskunsa. Koska olin kuulemma tänään niin mukavalla tuulella, oli puolentunnin treeni emännän makuun aivan tarpeeksi. Minulle kyllä ehti siinäkin ajassa tulla hieman hiki kun yritin niin kovasti vakuutella, ettei minun vanhat taitoni ole päässeet reissussa ruostumaan.

Kuulin, että huomenna pääsen naapurikarsinan neidin kanssa samaan tarhaan. Kivaa! Ihmettelinkin jo, että yksinkö tässä joutuu seistä pihalla, vaikka kavereitakin olisi. Kerron sitten huomenna miltä uusi kaveri oikein vaikuttaa.

Emäntä nappasi meistä eilen yhteiskuvan peilin kautta. Minusta on tosi mukavaa, että se tykkää kuvata. Se ei nimittäin juokse kovin lujaa tuon kameransa kanssa...


2 kommenttia:

  1. Itse olen miettinyt myös Lasselle omaa blogia, mutta olen ihan varma ettei riitä mielenkiintoa molemmille blogeille :D

    VastaaPoista
  2. Olen jo jonkun aikaa seurannut sinun (ja ponin) blogia, mutta nyt täytyy pitää myös silmällä tätä kun yksi ei riitä :) Ihana karvakasa!

    VastaaPoista