lauantai 14. heinäkuuta 2012

Kesätreenailua

Kesäreenarit

Nyt ollaankin sitten näemmä otettu tiukempaa treeniohjelmaa käyntiin ennen emännän reissua. Vissiin luulee, että sillä konstilla minua hoitamaan jäävällä henkilökunnalla on mukavampaa minun kanssani. Eilen ja tänään puuhasteltiin kankitreenit, tänään tosin vain lyhyet. Emännän ystävä Minna, jonka luona olin viimekesänä ajokoulussa, oli myöskin tullut tänne Pohjanmaalle ja oli mukana räpsimässä kuvia meistä. Emäntä aina narisee, ettei kukaan koskaan ota kuvia kun se ratsastaa.

Hyvän treenin, ainakin sen mukaan kuinka paljon emäntä minua taputteli ja nätisti minulle jutteli, jälkeen pääsin suihkuun. Meidän suihkukoppi muistuttaa erehdyttävästi sapelihammastiikerin luolaa ja minua vähän jännittää mennä sinne, mutta emennän perässä uskallan kuitenkin. Ja onhan se kivaa kesäkuumalla saada vähän vilvoitella, eikä sitten hikisenä tarvitse olla paarmahoukuttimena ulkona. Minun mielestäni on myös tosi hauskaa juoda vettä suoraan letkusta.

Huomenna on kuulemma vuolupäivä. Minna oli ottanut kengitysvehkeet mukaan, joten emäntä keksi suuressa viisaudessaan, että minun kavioni kaipaisivat huoltoa. Olen asiasta eri mieltä. Odottakaahan vain, niin näytän mitä mieltä olen manikyyristä...

Tarkkana kuin porkkana

Emännällä hyvä takakeno


Vesileikkejä

Letkujuotto

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti