perjantai 29. maaliskuuta 2013

Ilman satulaa ja naruilua


Minua on kiukuttanut jo monta päivää. On ihan epäreilua, että näillä hienoilla kevätkeleillä pitää tehdä töitä. Emäntä päättikin että tänään ei tehdä mitään vaativaa, mennään vaan ilman satulaa hömpsöttelemään.

Minä en liiemmin tästä toiminnasta perusta kun emännän oleminen ilman satulaa tuolla minun selässäni tuntuu niin huteralta, että pelkään koko ajan että se tippuu. Siksi minun pitää liikkua tosi tosi varovasti, enkä millään tahtoisi ravata, saati laukata, mutta niin hullu tuo on, että se pakottaa.

Mentiin myös hetki ilman varusteita siten että emäntä koitti ohjailla minua istunnalla ja kaulani ympärillä roikkuvalla narulla. Se ei kyllä sitten varmaan ikinä opi antamaan tarpeeksi selkeitä ohjeita. Yritä siinä nyt sitten tehdä niinkuin käsketään kun naru sanoo yhtä ja emännän takapuoli toista. Koittaisi nyt päättää.

Huomenna me kuulemma testataan jotain uusia suitsia. Katsotaan jos emäntä saisi jonkun paikalle kuvaamaan tämän sillä emme olekaan moisia koskaan vielä kokeilleet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti