maanantai 2. kesäkuuta 2014

Päin metsiä

Tänään saatiin ihan kaikessa rauhassa koko päivä rallittaa Lillonin kanssa tarhassa keskenämme. Kivaa oli ja mun riimukin jäi jossain vaiheessa pois matkasta.

Iltapäivällä sitten alkoikin hulinaa ja touhua kun ensin tuli mun vanha vuokraajani, Sanna paikalle ja sitten emäntäkin pyyhälsi siihen, jonka jälkeen minut nakattiin jonkun sedän käsittelyyn. Minulle tehtiin uusi manikyyri. Se setä oli niin kiva, niin en edes viitsinyt esittää sille temppujani. Vielä.

Tämän jälkeen vuorossa olikin sitten rentouttava maastokävely emännän, Sannan ja Lenan kanssa. Käyntiin tutustumassa lähimaaston reitteihin. Minun piti luonnollisesti vastaan tuleville hevosille näyttää kuinka suuri ja mahtava olen, mutta ihmiset nauroivat minulle, niin arvelin viisaamaksi lopettaa moisen touhun. Aika viihtyisät oli kyllä nuo uudet kotikulman maastot. Vai mitä tykkäätte?

Kuvista kiitokset Sannalle!

Jos metsään haluat mennä nyt...




<3






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti