keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Ilman satulaa

Pakkanen sekoittaa ihmiset. Olen ihan varma siitä. Emäntä ja hänen ystävänsä Laura saapuivat tallille topattuna sellaiseen vaatekerrokseen, etten meinannut tunnistaa kumpaakaan. Lauraa ei olekaan näkynyt pitkään aikaan, joten täytyihän minun vähän kokeilla, että onko se ihan pehmentynyt. Emäntä kuitenkin puuttui peliin aika nopeasti ja minun huvitteluhetkeni loppui lyhyeen. Ikävää.

Jonkinlainen dementia niihin on varmaan iskenyt kun unohtivat pukea minulle satulan päälle! Eikä me menty maneesiin, vaan kentälle. Olin siis ulkona. Alasti! Oli kuitenkin mukavaa vähän liikuskella raikkaassa ulkoilmassa ilman sen kummempia vaatimuksia. Kunhan humputeltiin ympäriinsä. Laukattiinkin vähän. Siinä piti vähän koittaa vähän heilutella päätä ja uhkailla pukittelulla, mutta emäntä sanoi minua apinaksi ja jatkoi määrätietoisesti ratsastusta. Tarkemmin ajateltuna se ei ehkä ollut niin hyvä idea kuitenkaan. Ei se olisi kuitenkaan pysynyt kyydissä jos olisin kunnolla pukittanut.
 


© Laura L

© Laura L

© Laura L

© Laura L

© Laura L

© Laura L

© Laura L

© Laura L

© Laura L

KUKKUU!
Laurakin kävi kyydissä. Siitä kuvapostaus myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti