sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Temppupäivä

Tänään emäntä oli jo vähän pirteämpi ja kävimme maneesissa vähän leikkimässä. Ensin sain juosta ja pomppia irti ja se olikin todella hauskaa, kunnes emäntä nappasi minut kiinni ja pakotti keskittymään yhteistyöhön.

Ensin teimme ihan perusjuttuja maastakäsin. Peruutuksia, pysähdyksiä, seuraamista ja sen sellaista. Kun olin emännän mielestä riittävän kuulolla, se alkoi pyytää minulta aivan uutta asiaa. En meinannut millään käsittää mitä se halusi ja minua ahdistikin vähän kaikki se paineistaminen, mutta emäntä vain jatkoi ja jatkoi kunnes vähän hermostuin ja hypähdin. Paine loppui siihen paikkaan kun etujalkani irtaantuivat maasta. Sain kehuja ja paineistus alkoi uudestaan. Muutaman toiston jälkeen ymmäårsin, että emäntä haluaa minun irrottavan etujalat maasta, eli hyppäävän takajaloilleni! Hulluksi se on tullut. Ei se sellaista ole ennen hyväksynyt ja nyt se pyytää sitä! Huvittelu loppui muutamaan pieneen pomppuun ja sitten jatkettiin vanhoja juttuja.

Mitähän tästä vielä tulee? Minulla oli kyllä kivaa, en siis moiti...

1 kommentti:

  1. Moi! Luin tota emäntä osiota ja siellä luki näin "sen ensimmäinen hoitohevonen oli siellä kuolemaansa asti asustanut trakehnerori Heres SOV. (Mikäli joku tämän hevosen sukulaisia, etenkin jälkeläisiä/jälkeläisten jälkeläisiä jne tuntee, emäntä ilahtuisi yhteydenotosta.)"
    Meidän tamman emänisä oli tuon hevosen isä, jos kiinnostaa niin mun blogissa on tietoa meidän tammasta, ja voisin laittaa siitä kuvia sinne. (:
    http://hupsuliini.blogspot.com/ <-- tuota kautta voi kysellä liää (:

    VastaaPoista