sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Kevyt kankitreeni

Iloitsin suuresti kun emäntä harjaillessaan jutteli kaverinsa (tarhakaverini omistajan) kanssa tulevasta treenistä. Se sanoi, että ohjelmassa on vain "kevyt kankitreeni", "jotain pientä jumppaa". Kuulkaas. Meillä taitaa emännän kanssa olla ihan snadisti eri käsitys "kevyestä kankitreenistä".

Sehän sitten meni siihen, että "kevyesti" sai taas juosta maneesia ympäri hikipäässä. Tehtävälistalla oli ravissa hyvän tempon metsästystä (dream on!), sekä kolmikaarinen kiemuraura tässä kyseisessä hyvässä tempossa. Laukassa sitten haettiin lähinnä rentoutta ja eteenpäinpyrkimystä. Emäntä salli minun jopa kulkea hieman avoimemmassa ja matalammassa muodossa jotta saisin venyttää selkääni kunnolla.

Treenin jälkeen hengailtiin maneesissa ja odoteltiin, että Torstikin saa hommansa päätökseen. Emäntä istahti maneesin pohjalle muka kovin nuutuneennäköisenä ja alkoi näpsiä minusta puhelimellaan kuvia. Sillä tuntui olevan kovinkin mukavaa, mutta minua pitkästytti kauheasti. Onneksi sitä ei kestänyt kovin kauaa ja pian oltiinkin jo Torstin kanssa taas tarhassa hengailemassa ja nauttimassa auringosta.

Onks tää mun parempi puoli?

Wazuuup!

Häh?!

Nyt loppuu se kuvaaminen! Mä kuolen nälkään!

2 kommenttia:

  1. Miks mä hörähtelen ääneen näille Ponin jutuille? :D "Kevyttä treeniä..." Just ja joo :)

    VastaaPoista
  2. Käykäähän kurkkaamassa, meidän blogissa on teille jotain.

    VastaaPoista